• Gimnastică Prenatală

    Cum te ajută gimnastica prenatală în sarcină

    Exerciţiile fizice constante sunt o necesitate pentru corpul femeii în sarcină. În special, pentru noi femeile moderne, care ne petrecem o mare parte din timp pe scaun la birou sau la volan.

    Pe lângă bucuria intensă că vom fi mame, sarcina mai vine cu transformări profunde pentru corpul şi psihicul nostru: iureş hormonal şi emotional, kilograme în plus, dureri de spate (prin migrarea centrului de greutate în faţă, pe măsură ce burtica creşte), insomnie, mâini şi picioare umflate (de la retenţia de apă). Ca să menţionez câteva dintre ele.

    Vestea bună e că putem ameliora sau preveni aceste neplăceri ale sarcinii, cu mişcare fizică constantă. Şi, ideal, sub îndrumarea unui specialist.

    Iar gimnastica prenatală poate fi o opţiune extraordinară pentru a te menţine activă, tonică, flexibilă, pozitivă şi încrezătoare în forţele proprii.

    Rezervă acum o şedinţă de gimnastică prenatală sau dans prenatal! Pot veni la tine acasă sau la birou, dacă ești în București.

    Iar dacă vrei sa ne antrenăm împreună la sală, te aştept la Pronatalita, pe Hristo Botev, Nr. 10, Ap 2.

    Schimbările fiziologice din timpul sarcinii schimbă centrul de greutate al corpului, care se mută mai în faţă. Drept urmare, pot apărea tensiuni în zona lombară. Pe măsură ce uterul creşte, se modifică şi poziţia organelor abdominale. Volumul de sânge creşte, iar inima trebuie să pompeze mai mult sânge, în acelaşi timp, şi în teritorii noi (placentă, bebeluş). Relaxina, unul dintre hormonii care se secretă în sarcină, relaxează articulaţiile, pentru a facilita deschiderea oaselor bazinului în timpul naşterii. Toate sunt schimbări fiziologice necesare pentru a putea aduce pe lume un copil sănătos.

    Cu ajutorul exerciţiilor din programul de gimnastică prenatală:

    • circulaţia sângelui este îmbunătăţită,
    • placeta primeşte din plin oxigenul şi nutrienţii de care copilul are nevoie,
    • toxinele sunt eliminate mai bine,
    • durerile lombare vor fi ameliorate prin corectarea posturii,
    • edemele (retenţiiile de apă) de la nivelul braţelor şi picioarelor pot fi prevenite sau drenate.

    Special adaptat pentru gravide, acest program include:

    • o parte cardio, de 10 minute,
    • exerciţii pe mingea de fitness, pentru flexibilizarea articulaţiilor bazinului şi eliberarea tensiunilor din zona lombară, şi cu gantere usoare pentru tonifierea braţelor şi a musculaturii spatelui superior,
    • exerciţii pe saltea, pentru musculatura spatelui, picioarelor şi a feselor.

    Vei mai exersa poziţii de naştere, metode de respiraţie, care îţi vor putea fi foarte utile şi în travaliu, şi exerciţii pentru menţinerea unui perineu tonic.

    Te invit să descoperi efectele extraordinare ale gimnasticii prenatale. Iar de starea ta de bine va beneficia, indirect, şi bebeluşul tău.

    Şi nu uita, un antrenament fizic constant pune bazele unui bun tonus fizic şi emoţional, în sarcină, la naştere şi post-partum.

    Rezervă acum o şedinţă de gimnastică prenatală sau dans prenatal!

    Dacă vrei sa ne antrenăm împreună la sală, te aştept la Pronatalita, pe Hristo Botev, Nr. 10, Ap 2.



Dans Prenatal © 2014-2018. Toate drepturile rezervate • Termeni si conditiiPolitica CookiesProtectia datelor